.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده آمل :مجلس هفتم محل دعوا نبود

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه"مقصر درگرانی فقط دولت نیست بلکه هر سه قوه دراین جریان مقصر هستند" گفت: مجس هفتم به واسطه این که مکان دعوا و زد و بندهای جریانات سیاسی نبود، در واقع مجلس پرکاری بوده اما در عین حال نتوانسته معضل گرانی را که دامنگیر جامعه ماست مهار نماید.
به گزارش شمال نيوز ،عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار مهر در ساری افزود: قوه قضائیه هم با گرانی های کلان در بازار به صورت جدی برخورد نکرده است .

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون نظارت بر گرانی در اوایل فعالیت مجلس هفتم تشکیل شده بود که متاسفانه پس از 4 ماه این کمیسیون تعطیل شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نظر او مجلس هفتم به وظایف خود در ابعاد مختلف و نظارت بر کارکرد وزرا خوب عمل نکرده است در عین حال تصریح کرد: تغییر و تحولات در بدنه دولت یک فرصت و نعمت است ولی کثرت تغییر و تحولات موجب تضعیف مدیریت خواهد شد.

منتخب مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بخشی از گرانی های جامعه تابعه متغیرهای جهانی است یاد آور شد: البته سیاست های ایران در تحولات بازارهای جهانی و تحولات اجتماعی کشورهای دیگر تا حدودی تاثیر گذار بوده است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.